تولید محتوای ویدئویی برای اینستاگرام برند شما

اینستاگرام برای مشاغل زیادی در سراسر دنیا تبدیل به ویترین اصلی شده و ساده انگارانه است اگر فکر کنیم برندهای موفق در این بازار بزرگ و نامحدود، بدون برنامه‌ریزی به این جایگاه رسیده‌اند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از ایسنا، بنابراعلام کانون آنی‌بین، تولید محتوای مناسب، زمان‌بندی دقیق، شناخت جامعۀ هدف و نظم و دوام در انتشار محتوا، چیزی است که امروزه تحت نام کانتنت مارکتینگ نقش بزرگی را در پیشبرد اهداف نام‌های بزرگ و چابک ایفا می‌کنند.

چطور به صورت دائمی برای اینستاگرام تولید محتوا کنیم؟

کاربرد تولید محتوای اینستاگرام (تولد محتوای دیجیتال) به حدی است که بسیاری از آژانس‌های مطرح تبلیغاتی دنیا و از جمله کانون آنی‌بین، ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام را جزو خدمات پرمخاطب خود قرار داده‌اند.

تیزرهای تبلیغاتی که مخصوص انتشار در اینستاگرام طراحی می‌شوند، از نظر محتوا، جذابیت و ایجاد احساس تعامل به شکلی حرفه‌ای در دنیای تبلیغات عمل می‌کنند.

جدا از این خدمات، همانطور که پیش‌تر اشاره شد، تولید مداوم تبلیغات باکیفیت، تأثیرگذاری حضور شما در شبکه‌های اجتماعی را صدچندان می‌کند.

کانون آنی‌بین در تازه‌ترین خدمت خود، پکیج‌های تولید محتوای اینستاگرام را برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند ارائه می‌کند.

ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام + تعرفه قیمت (کلیک کنید)

جزئیات خدمات تولید محتوای اینستاگرام کانون آنی‌بین

این پکیج‌ها با تنوع مناسب و قیمت کاملاً مقرون‌به‌صرفه طراحی شده‌اند تا شما بدون صرف وقت و انرژی زیاد، پست‌های اینستاگرامی جذابی را به‌صورت منظم و در قالب عکس و کولاژ، موشن‌گرافیک و فیلم‌های تبلیغاتی را داشته باشید.

این پست‌ها به‌دست کادر حرفه‌ای کانون آنی‌بین و اختصاصاً برای شما طراحی می‌شوند تا بازار را در فضای مجازی به دست بگیرید و ظاهر شکیل و محتوای جذابی به مشتریان خود عرضه کنید.

پکیج‌های تولید محتوای مستمر برای اینستاگرام در سه پلن طلایی، نقره‌ای و برنزی در دسترس‌اند تا هر کسب‌وکاری به فراخور نیاز و سرمایۀ خود بتواند با خاطری آسوده، پیشرفت خود را به کانون آنی‌بین بسپرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از تعرفه‌های خدمات آنی‌بین به وب‌سایت anibeen.com مراجعه فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار