توسل روزانه حاج قاسم سلیمانی چه بود؟

جواد تاجیک از روایان دفاع مقدس با حضور در هیئت هفتگی جامعه علمیه امیرالمومنین علیه السلام به روایت‌گری دفاع از حرم اهل بیت(ع) و خاطره ای از سردار سلیمانی پرداخت.

به گزارش ذاکرنیوز، جواد تاجیک از روایان دفاع مقدس با حضور در هیئت هفتگی جامعه علمیه امیرالمومنین علیه السلام به روایت‌گری این نبرد نابرابر پرداخت.

تاجیک در این مراسم ضمن یادآوری شباهت‌های فرهنگ دفاع مقدس و جنگ سوریه گفت: حاج قاسم سلیمانی پرچمدار این فرهنگ دفاع مقدس در جنگ سوریه بود. یک بار شخصی از من پرسید: «چی شد که حاج قاسم این‌طوری بود؟» گفتم: «من یک بار به صورت اتفاقی ایشان را در فرودگاه مهرآباد دیدم و از خود حاج قاسم سلیمانی این سوال را پرسیدم. ایشان جواب دادند: من روزی نیست که به شهدا توسل نکنم و روزی نیست که یاد شهدا در دل من زنده نشود! گفتم بیشتر با کدام شهید مأنوس هستید؟ گفت: شهید حاج قاسم میرحسینی… هر جا گره به کارم می‌افتد به حاج قاسم میرحسینی توسل می‌کنم.»

این راوی دفاع مقدس با یادآوری خاطراتی از جنگ سوریه ادامه داد: دوستان ما در تفحص شهدا، سال ۹۲ در طلائیه در کنار پیکر یکی از شهدا، یک قمقمه پر از آب پیدا کردند. آب این قمقمه بعد از سی سال، نه گندیده بود، نه بو گرفته بود، نه لجن بسته بود. مدیر وقت حوزه‌های علمیه آیت الله مقتدایی به معراج شهدای اهواز آمده بودند. این قمقمه را که به ایشان نشان دادیم گفتند: این یک نشانه است. که هر چیزی که کنار شهدا باشد هیچ وقت نمیگندد. آدمی که با شهید باشد بوی تعفن نمی‌گیرد. و حاج قاسم اینطور بود. همواره یاد شهدا بود. به یا شهدا اشک می‌ریخت. یاد شهدا را در همه جا زنده می‌کرد.

در ادامه برادر امیرحسین داوودی با ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت محفل را نورانی کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار