بیمارستان شهید قدوسی نهاوند به دستگاه سی تی اسکن مجهز شد

همدان- ایرنا- نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، از تجهیز بیمارستان شهید قدوسی این شهر به دستگاه سی تی اسکن خبر داد و گفت: تلاش برای تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی این شهرستان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

«علیرضا شهبازی» روز دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر و پیرو جلساتی با معاونان وزارت بهداشت و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی به ‌ویژه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، تجهیزات درمانی مناسبی برای خدمت رسانی بهیته به مردم نهاوند تامین شده است.

او تصریح کرد: درهمین ارتباط و با توجه به نیاز شهرستان و درخواست‌های مردم دستگاه سی‌تی اسکن ۱۶ اسلایس به بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند تحویل داده شد.

شهبازی، به دیگر تجهیزات درمانی تامین شده برای این شهرستان اشاره کرد و گفت: یک دستگاه آمبولانس و مجموع پنج میلیارد تومان اعتبار نیز به زودی برای بکارگیری و استفاده در بخش بهداشت و درمان شهرستان نهاوند تخصیص داده می شود.

وی با بیان اینکه تامین دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیمارستان قدوسی و دستگاه‌های دیالیز نیز به صورت جدی پیگیری و به زودی تحویل بخش بهداشت و درمان شهرستان نهاوند خواهد شد، گفت: به زودی سایر تجهیزات مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان با همراهی و همکاری مدیران اجرایی تامین و تحویل این مراکز می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در خانه ملت در ادامه از پیگیری احداث پایگاه سوم اورژانس شهری و راه‌اندازی بانک خون در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان خبر داد و افزود: بانک خون از نیازهای اساسی این شهرستان به شمار می‌رود.

شهبازی، همچنین به حل مشکل پروژه نیمه تمام استخر شهرک طالقانی و زمین چمن نهاوند اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده، مبلغ هفت میلیارد تومان برای تکمیل این طرح ها تخصیص یافته است. 

شهرستان نهاوند با حدود ۱۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان همدان واقع شده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار