فرماندار :

بیماران کرونا در بندرعباس بهترین همکاری با بهداشت داشتند

‌بندرعباس - ایرنا - فرماندار بندرعباس گفت: بیماران کرونایی در این شهرستان بهترین همکاری را با مسوولان بهداشتی درمانی و مجریان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی داشته‌اند به گونه‌ای که نیاز به اعمال قانون نبوده است.

عزیزاله کناری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۴۲۷ بیمار کرونایی در شهرستان بندرعباس در قرنطینه خانگی بوده و از تیم‌های نظارتی، حمایتی و مراقبتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خدمات دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: تیم‌های نظارتی بر صنوف نظارت دارند، تیم‌های حمایتی نیازهای بیمار را برطرف می‌سازند تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشند و تیم های مراقبتی نیز از بیمار مراقبت می‌کنند.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۱۴ تیم طرح حاج قاسم سلیمانی با ۲ هزار و ۲۸ نفر در سه گروه حمایتی نظارتی و مراقبی مشغول کار و خدمات رسانی به مردم هستند و چنانچه بیماری قرنطینه خانگی را نقض کند به قرنطینه اختصاصی منتقل می‌شود.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس اظهار داشت: همچنین با توجه به اینکه قرنطینه خانگی مبتلایان کرونا برای بازیابی سلامت خود آنان و پیشگیری از ابتلای دیگران به این بیماری است که ناقضان هم جریمه ریالی و هم مورد برخورد قضایی قرار می‌گیرند.

کناری تاکید کرد: افرادی که آزمایش آنها در طرح شهید سلیمانی مثبت تشخیص داده می‌شود ملزم به رعایت دستورهای مقام‌های بهداشتی بوده و نباید از آن تخطی کنند.

وی ادامه داد: طرح شهید سلیمانی بازدیدها و نظارت‌ها را بر اماکن عمومی و صنوف افزایش داده و  تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر شناسایی بیماران داشته است.
 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار