برگزیدگان مسابقه فرهنگی مکتب سردار سلیمانی در روانسر تجلیل شدند

کرمانشاه- ایرنا- آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه فرهنگی مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز سه شنبه در مجتمع فرهنگی هنری توحید روانسر برگزار شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از ایرنا، امام جمعه روانسر در این مراسم گفت: باید ارزش‌های اسلامی و انقلابی را با استفاده و بهره‌گیری از ابزار هنر در جامعه تقویت کرده و به نسل جوان و نوجوان کشور منتقل کنیم.

ماموستا سیدمحمد محمدی افزود: ادبیات حماسی و مقاومت که بخشی از ادبیات ایرانی است در جامعه نهادینه شود و در این راستا صاحبان قلم و اندیشه را ارج نهیم.

وی تصریح کرد: جنگ دشمنان در برابر مسلمانان شیعه و سنی، جنگ فرهنگی است که ضرورت دارد در مقابل این تهاجم مقاومت کنیم.

امام جمعه روانسر اظهار داشت: شجاعت، شهامت و فداکاری سردار سلیمانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود چرا که وی برای اعتلای اسلام و آرمان های انقلاب جانفشانی کرد.

ماموستا محمدی ادامه داد: سردار سلیمانی برای آزادی ملت های مسلمان از چنگال ظلم و ستم مجاهدت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر نیز گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی، شعبه ای از مکتب پیامبر گرامی اسلام (ص) و امامین انقلاب است.

سرهنگ محمدرضا الفتی افزود: این شهید بیش از ۴۰ سال برای اعتلای اسلام تلاش کرد و روحیه ایستادگی و مقاومت و پایبندی به تکلیف شرعی از ویژگی های مکتب سردار سلیمانی است.

وی ادامه داد: این مسابقه در چهار بخش شعر، دلنوشته، نقاشی و کتابخوانی در رده های سنی مختلف برگزار که در مجموع ۲۴۵ اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد.

در پایان این مراسم به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۴۲ برگزیده این مسابقه با اهدا لوح و هدایایی قدردانی شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.  

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار