امام جمعه بیرجند: دستاوردهای کشور ثمره انسان‌های مخلص و فداکار است

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اظهار داشت: دستاوردها و پیشرفت‌های حوزه‌های علمی، دفاعی، موشکی و هسته‌ای کشور ثمره وجود انسان‌های مخلص و فداکاری از جنس سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز و شهید فخری زاده است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از روز شنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در پی شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

شهادت مظلومانه دانشمند برجسته هسته‌ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع شهید محسن فخری‌ زاده، اندوه دیگری بر دل مردم شریف ایران اسلامی و دوستداران علم و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: این ترور بزدلانه که عاملان و طراحانش شبکه‌ی تروریزم بین‌الملل دولتی اعم از صهیونیزم و آمریکای جنایتکار است، نشانه‌های به بن‌بست رسیدنِ استکبار جهانی، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است.

وی افزود: دستاوردها و پیشرفت‌های حوزه‌های علمی، دفاعی، موشکی و هسته‌ای کشور ثمره وجود انسان‌های مخلص و فداکاری از جنس سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز و شهید فخری زاده‌ها می‌باشد. یقینا انتقام خون شهید عزیزمان محسن فخری زاده و دیگر شهدای ترور گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: اینجانب شهادت این عزیز را به حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌ی آن عزیز سفر کرده و به جامعه‌ی علمی و هسته‌ای کشور و به عموم مردم شریف ایران، تبریک و تسلیت می‌گویم و برای آنان صبر و سکینه‌ی الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی از خداوند متعال مسألت می‌کنم و یاد شهیدان هسته‌ای کشورمان علیمحمدی، شهریاری، رضائی‌نژاد و احمدی روشن رحمه اللّه علیهم را گرامی می‌دارم.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه - هفتم آذر ماه - با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل شهید فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و سپس یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار