امام جمعه بجنورد: دولت جدید آمریکا فرقی با ترامپ ندارد

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دستور حمله بایدن به هفت مرکز جبهه مقاومت در مرز عراق و سوریه نشانگر آن است که این دولت، تفاوتی با ترامپ ندارد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از ایرنا حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های نماز جمعه بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: اگرچه دولت قبلی آمریکا با دولت بایدن ادبیات متفاوتی دارد اما، هر راهبرد هر دو نابودی اسلام ناب محمدی و جبهه مقاومت است.

وی افزود: در حقیقت همان‌گونه که شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس به دستور ترامپ به شهادت رسیدند، دستور حمله نظامی به هفت مرکز حشدالشعبی در مرز عراق و سوریه نیز بوسیله بایدن انجام شد و  این حمله بیانگر آن است بایدن با تروریست های دنیا اعلام همبستگی و با ملت های مظلوم عراق و سوریه اعلام مخالفت کرده است.

حجت الاسلام نوری یادآور شد: جدای از این باید به یاد داشته باشیم گروهک تروریستی داعش با تلاش های بایدن در دوران اوباما شکل گرفت.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت نیز بارها پاسخ قاطعی به این حمله ها داده است، تصریح کرد: دیگر «دوره بزن در رو» نه تنها در ایران بلکه در سوریه و عراق و کل منطقه نیز تمام شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه با دشمنان باید با قدرت برخورد شود، خاطرنشان کرد: در کشور هم تلاش شود تا امنیت حفظ، نارضایتی ها  کم و مشکلات اقتصادی حل شود.

حجت الاسلام نوری با اشاره به فرا رسیدن عید مبعث گفت: پیامبر(ص) با بعثت خود تمدنی بر مبنای علم، تهذیب و تزکیه ایجاد کرد که در دل آن افرادی چون ابوذر، سلمان، عمار و مقداد تربیت یافتند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه عید مبعث، روز احیای انسانیت است، خاطرنشان کرد: به تعبیر قرآنی خداوند پیامبری فرستاد که نه تنها حکمت و علم را در جامعه گستراند بلکه بسیاری از آداب جاهلی و خشونت های قبیله ای را ریشه کن کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به افتتاح موزه دفاع مقدس در مرکز استان یادآور شد: شهدا چشم و چراغ نظام و انقلاب هستند که ایجاد چنین مرکزی برای حفظ یاد و خاطره آنها لازمه استان بود.

حجت الاسلام نوری با گرامیداشت هفته منابع طبیعی گفت: این هفته را به تمامی حافظان منابع طبیعی که تلاش می کنند، طبیعت را برای زندگی زنده نگه داند، تبریک می‌گویم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار