محمد علی الحوثی:

آمریکا گزینه جنگ را در یمن در اولویت قرار داده است

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به تحریم های آمریکا علیه یمن واکنش نشان داد و به عوام فریبی آمریکا اشاره کرد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری مهر ، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به تحریم های آمریکا علیه یمن واکنش نشان داد و به عوام فریبی آمریکا اشاره کرد.

آمریکا گزینه جنگ را در یمن در اولویت قرار داده است

وی با انتشار توییتی نوشت: آمریکا گزینه جنگ را در یمن در اولویت قرار داده است و در عین حال تظاهر به صلح می کند.

وی افزود: ایجاد تحریم های جدید با ادعای برقراری صلح در یمن مانع برقراری هرگونه صلح در یمن می شود و ثمر و فایده ای ندارد.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تاکید کرد: هدف قرار دادن بخش خصوصی پس از هدف قرار دادن بانک مرکزی و کارخانه ها و گرسنگی ملت یمن از طریق محاصره و متوقف کردن پرداخت حقوق آنها، جنایتی جدید و هدفمند برای نابودی اقتصادی کشور است.

گفتنی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا شامگاه پنج شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وابسته به این نهاد شبکه‌ای را که ادعا می‌شود به تأمین مالی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای انصارالله یمن کمک می‌کردند، در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه‌ای ادعا کرد: «این شبکه ده‌ها میلیون دلار از محل فروش کالاهایی همچون نفت ایران درآمد دارد که بخش اعظم آن از طریق شبکه‌ای پیچیده از واسطه‌ها و صرافی‌ها در چندین کشور به دست حوثی ها (انصارالله) در یمن می‌رسد».

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار