یادواره شهید حاج احمد کریمی فرمانده گردان حضرت معصومه (س) در قم

سی و پنجمین سالگرد شهادت حاج احمد کریمی فرمانده گردان حضرت معصومه (س) در قم برگزار شد.

به گزارش ذاکرنیوز ، سی و پنجمین سالگرد شهادت حاج احمد کریمی فرمانده گردان حضرت معصومه (س) لشکر 17 امام علی بن ابی‌طالب(ع)با حضور خانواده معظم شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای قم برگزار شد.

 شهید حاج احمد کریمی متولد اول فروردین 1340 در قم و فرمانده گردان حضرت معصومه(س)، از فرماندهانی بود که به سبب رشادت و روحیه معنوی ورزمی خاطراتی ماندگار در ذهن همرزمان خویش به جای گذارده است.

شهید کریمی به همه رزمندگان گردان بخصوص سادات احترام و علاقه خاصی نشان می داد، نسبت به مسائل غیراخلاقی در جامعه حساسیت عجیبی داشت و به سادگی از کنار آن نمی‌گذشت، به بچه ها توصیه می‌کرد: همه شما مسئولیت دارید در مقابل هر منکری ایستادگى کنید.

 بعد از عملیات کربلای چهار حال و روز خوبی نداشت. شب عملیات کربلای پنج با شهادت حضرت فاطمه(س) مصادف شده بود. حاجی توی سنگر فرماندهی نشسته بود. در آن اوضاع و احوال که همه در تب و تاب عملیات بودند سراغ مدّاح را گرفت. راضی اش کرده بود تا برایش روضه حضرت زهرا(س) بخواند. مدّاح می خواند و حاجی گریه می کرد. همان شب بی بی شهادتش را امضا کرد.

صبح روز 24 دی سال 65 برای سرکشی به خط آمده بود که گلوله توپ (یاخمپاره ای) کنارش زمین خورد و بدنش قطعه قطعه شد، قطعات پیکرش را در کیسه کوچکی جمع کردند و در قبر کوچکی دفنش کردند.

منبع تسنیم

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار