گفتگوی تلفنی ترامپ و ماکرون درباره تحولات لیبی

رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه به‌صورت تلفنی در خصوص افزایش خشونت‌ها در لیبی و همچنین مباحثی که قرار است در اجلاس آینده گروه 7 مطرح شود، گفتگو کردند.
- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتد پرس، دفتر رسانه‌ای کاخ سفید روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و «امانوئل ماکرون» همتای فرانسوی وی در تماسی تلفنی درباره مسائل بین‌المللی از جمله آخرین تحولات لیبی و مسائلی که قرار است در اجلاس آینده گروه 7 مورد بحث قرار گیرد، گفتگو کرده‌اند.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، ترامپ و ماکرون در این گفتگوی تلفنی درباره افزایش دخالت نیروهای خارجی در لیبی ابراز نگرانی کرده و بر ضرورت تنش‌زدایی فوری در این کشور تأکید کرده‌اند.

اتریش هم در عملیات اروپایی نظارت بر تحریم تسلیحاتی لیبی مشارکت می‌کندجزئیات نشست شورای امنیت درباره لیبیگفت‌وگوی تلفنی پوتین و اردوغان درباره سوریه و لیبیصادرات تسلیحات گسترده آلمان به کشورهای نقض کننده تحریم تسلیحاتی لیبیلیبی| درخواست قطع روابط طرابلس با ابوظبی/ امارات باید تحت پیگرد بین المللی قرار گیردلیبی|دولت الوفاق: جامعه جهانی در قبال جنایات «حفتر» مسئول است

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار