عبدالملک الحوثی:

ما در مرحله خطرناکی به سر می بریم

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی با اشاره به نقش تخریبی و ویران کننده رژیم های امارات و عربستان در منطقه گفت: ما در مرحله خطرناکی به سر می بریم.

به گزارش ذاکرنیوز به نقل از المیادین، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی گفت: ما در مرحله خطرناکی به سر می بریم. ما در مرحله انحرافی به سر می بریم که رژیم‌های سعودی و امارات آن‌را راهبری می‌کنند.


رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: نقش رژیم‌های سعودی و اماراتی در منطقه تخریبی است و آنها در کنار دشمنان ایستاده‌اند.


وی بیان کرد: ما به مرحله در منطقه رسیده‌ایم که برخی رژیم‌ها در کنار دشمنان و علیه مقدسات قرار گرفته‌اند. مزدوری در این مرحله که رژیم‌های سعودی و امارات و امثال آن انجام می‌دهند، خطری برای امت اسلامی است.


عبدالملک الحوثی گفت: رژیم‌های سعودی و امارت و رژیم بحرین آماده اجرای هر توطئه ای علیه منطقه هستند. آنها در ایستادن در کنار دشمنان امت اسلامی در هر توطئه ای دریغ نخواهند کرد. عادی سازی روابط رژیم‌های مزدور با صهیونیست‌ها از روابط محرمانه به روابط علنی تبدیل شده است و این در راستای روند اقدامات علیه ملت‌های امت اسلامی است.


وی اعلام کرد: این رژیم‌ها در صلحی که از آن دم می‌زنند در کجا هستند آن‌هم در شرایطی که در اجرای توطئه‌ها و جنگ‌های آمریکا در منطقه سهیم هستند.





اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار