سخنان رئیس‌جمهور آمریکا درستی رویکرد ایران را ثابت کرد

سخنان امشب رئیس‌جمهور آمریکا درستی و کارآمدی راهبرد رهبر انقلاب مبنی بر مقاومت فعال و "سیاست نه جنگ و نه مذاکره" را نشان داد.

ترامپبه گزارش  ذاکرنیوز، صحبت‌های امشب رئیس‌جمهور آمریکا را باید پیروزی بزرگ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نامید؛ اظهاراتی که موضع ضعف واشنگتن در قبال تهران را به خوبی مشخص کرد.


همانطور که پیش‌بینی می‌شد رئیس‌جمهور آمریکا محور اصلی و شروع سخنان خود را بر ادعای کشته نشدن نظامیان آمریکایی در حمله موشکی ایران قرار داد.


رسانه‌های آمریکایی از بامداد امروز موضوع تخفیف حملات موشکی ایران و اینکه هیچ نظامی آمریکایی کشته یا زخمی نشده را در دستور کار خود قرار داده بودند.


این ادعاها در حالی است که برخی منابع موثق از کشته و زخمی شدن دهها نظامی آمریکایی خبر می‌دهند.


رئیس‌جمهور آمریکا تنها تهدید عملی برضد ایران را وضع تحریم‌های جدید عنوان کرد. وضع تحریم‌های جدید هم دروغی بیش نیست چون دیگر تحریمی باقی نمانده که دولت آمریکا بخواهد علیه ایران وضع کند.


رئیس‌جمهور آمریکا طبق معمول سخنرانی‌های خود بدگویی از برجام و انتقاد از رئیس‌جمهور سابق آمریکا را در متن سخنرانی خود قرار داده بود.


ترامپ همچنین با اعلام اینکه خواستار نقش فعال‌تر ناتو در منطقه خواهد شد، بطور غیرمستقیم، خروج نظامیان آمریکایی از منطقه را اعلام کرد.


نکته جالب سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا یا به عبارتی اوج درماندگی آمریکا را در فراز پایانی سخنرانی او باید دید، آنجا که خطاب به رهبران و مردم ایران گفت ما آماده باز کردن آغوش خود به روی صلح هستیم و به نوعی سناریوی فریب مذاکره را بار دیگر تکرار کرد.


سخنان رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر درستی و کارآمدی راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مقاومت فعال و "سیاست نه جنگ و نه مذاکره" را نشان داد.


در حالیکه برخی رسانه‌های غربی و برخی افراد در داخل تلاش داشتند تا با ترساندن افکار عمومی از سایه دروغین جنگ مانع انتقام سخت ایران شوند اما صحبت‌های امشب ترامپ نشان داد اگر در مقابل قدرتها کوتاه نیایید و پاسخ قاطع بدهید آنها به‌رغم تمام هیاهوها و تهدیدها به عقب خواهند رفت.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار