داعش با کشتار شیعیان پاکستان راه به جایی نمی‌برد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: داعش مار زخم خورده است که در برخی نقاط از جمله پاکستان دست به چنین تحرکاتی می‌زند و چنین جنایات شنیعی مرتکب می‌شود که البته راه به جایی نمی‌برد.

به گزارش ذاکرنیوز، محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص کشتار شیعیان پاکستان به دست گروه تروریستی داعش، اظهار کرد: داعش یک مار زخم خورده است که با حرکت بزرگی که در منطقه با درایت سردار سلیمانی شد  شکست سختی خورد، به گونه‌ای که دست آمریکا و رژیم صهیونیستی قطع شد. به همین دلیل این مار زخم خورده در برخی نقاط از جمله پاکستان دست به چنین تحرکاتی می‌زند و چنین جنایات شنیعی را مرتکب می‌شود.


وی افزود: آنچه مهم است مراقبت دستگاه‌های امنیتی کشورمان در برابر چنین تحرکاتی است. دشمن در افغانستان، پاکستان و برخی نقاط دیگر دست به چنین جنایاتی می‌زند و نمی‌توان گفت حیات مجددی دارند. گروه‌های تروریستی مانند داعش قصد دارند خودی نشان دهند به همین دلیل چنین حرکت‌های کوری انجام می‌دهند.


امام جمعه موقت اصفهان با بیان این‌که داعش را باید مرده بدانیم، گفت: دشمنان تمام پیروزی‌های گروه مقاومت در منطقه را ناشی از انقلاب اسلامی ایران می‌دانند و داعش با این جنایات و تحرکات کوچک راه به جایی نخواهد برد و با این اعمال فقط می‌خواهد زخمی وارد کند. البته انتقام این کشتار بی‌رحمانه معدنچیان باید از داعش گرفته شود و مسلمانان باید این جنایت را محکوم کنند.


گروه تروریستی داعش چند روز پیش ۱۱ معدنچی زغال‌سنگ از جامعه اقلیت هزاره را که از شیعیان پاکستان هستند، ربودند و تمام آنان را به گلوله بستند.


انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار