رئیس سازمان ملی قهرمانان ورزش کشور:

حاج قاسم باید الگوی همه جامعه باشد

حق وردی، رئیس سازمان ملی قهرمانان ورزش کشور درباره مراسم یادواره حاج قاسم سلیمانی توضیحاتی را ارائه داد.

سعید حق وردی، رئیس سازمان ملی قهرمانان ورزش ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش به مناسبت سالگرد شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: تمام جامعه ما برای حاج قاسم مراسم‌های مختلفی را برگزار کرده اند، اما توقع داشتیم جامعه ورزش کمی جدی‌تر این موضوع را پیگیری می‌کردند.

او ادامه داد: حاج قاسم قبل از این که پاسدار معظم انقلاب باشد، ورزشکار و قهرمان ورزش‌های زور خانه‌ای بوده است. او باید الگویی برای همه‌ی ما در جامعه باشد.

او گفت: خدا را شکر توانستیم به میزبانی فرزندان مدافع حرم این مراسم را به یاد حاج قاسم سلیمانی برگزار کنیم. امیدوارم به امید خدا بتوانیم هر سال در سالگرد حاج قاسم تندیس ملی فتوت را به ورزشکاران کشورمان اهدا کنیم.

حق وردی درباره ویژگی‌های اخلاقی حاج قاسم سلیمانی گفت: در ورزش ما همیشه از گذشته گفته می‌شد که دیگر شخصی مانند جهان پهلوان تختی در ورزش کشورمان حاضر نمی‌شود؛ اما اگر کمی بیشتر نگاه کنیم متوجه می‌شویم که افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی که سابقه حضور در زورخانه و ورزش‌های باستانی را نیز دارند بوده‌اند، افرادی که وجودشان برای جامعه بسیار مهم و حیاتی است.

رئیس سازمان ملی قهرمانان ورزش ایران درباره ادامه دار بودن مراسم‌های این چنینی عنوان کرد: در طول سال مراسم‌های بسیاری برای تجلیل از قهرمانان و پیرغلامان و پهلوانان برگزار می‌کنیم؛ اما برای پهلوان شهید قاسم سلیمانی و به یاد او از امسال تندیس ملی فتوت را به ۷ ورزشکار اهدا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید 

امیدواریم بتوانیم با تیم کامل به المپیک توکیو برویم / حاج قاسم را با هیچ کس نمی‌توان مقایسه کرد

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار