امام جمعه زنجان: بایدن روی دیگر سکه استکبار است

زنجان - ایرنا - امام جمعه موقت زنجان گفت: باید روی دیگر سکه استکبار بوده که قدرت نمایی نسنجیده در منطقه می کند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدرضا موسوی در خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: جوبایدن ریس جمهوری فعلی آمریکا حملاتی را  در سوریه انجام داد که این دومین بار است که حملاتی در مرز عراق و سوریه انجام می دهد.

وی تاکید کرد: این اقدام آمریکا غیر از حماقت مسأله ای دیگر نیست چرا که ایران اسلامی دارای قدرتی است که سردارانی چون قاسم سلیمانی دارد و این اقدامات رنگی ندارد.
حجت الاسلام موسوی یادآوری کرد: نکته ای که حملات آمریکا به مرز سوریه و عراق دارد نوعی حمایت از تکفیری ها است.
امام جمعه موقت زنجان گفت: مرز عراق و سوریه منطقه ای است که آسیب پذیری کمتری برای آمریکا دارد و از طرفی نیز در تلاش است با ارعاب رسانه ای دستاورد کلانی را بدست آورد که تمام کارهای داخل کشور خود را نظم داده و در خارج نیز برنامه هایی دارد.
حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: آمریکا می خواهد ایران، لبنان، سوریه و عراق را به هم متصل کند و این کشورها را نا امن نشان دهد.
وی اضافه کرد: پایگاه های آمریکا در عراق نا امن است و حملاتی به این مراکز انجام می شود که می خواهد بگوید ایران نا امن کننده این پایگاه ها است.
حجت الاسلام موسوی متذکر شد: اما برخلاف تصور آمریکا حشدالشعبی قدرتمندترین نیروی مردمی در عراق است و مقاومت عراقی ها با این اقدامات آمریکا تشدید می شود.
وی با بیان اینکه آمریکا در مقابل این کشورها عددی نیست، اظهار داشت: این اقدامات بایدن همه در پایان به ضرر آمریکا تمام می شود.
حجت الاسلام موسوی بیست و پنجمین روز از ماه رجب را شهادت جانگداز امام موسی بن جعفر (ع)بیان کرد و افزود: دوران امامت این امام همام نمونه ای از صبر و استقامت در راه اسلام است که افرادی لایق و شایسته زبردست را تربیت و در دستگاه بنی عباس نفوذ کردند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار