مقصران اصلی اغتشاشات و کشتار اخیر چه کسانی هستند؟

جرقه اصلی این اغتشاشات در هفته اول مهر ماه توسط حدود ۴۰ نفر از سلبریتی ها و چهره‌های شناخته‌شده انجام گرفت که به دلیل فقدان قدرت تحلیل و پیش‌بینی پیامدهای ویرانگر کلیپ ها و بیانیه‌ها شان به بهانه اعتراض به مرگ مشکوک یک دختر عده‌ای از نوجوانان و جوانان خام و احیاناً ناراضی را علیه نظام اسلامی به خیابان‌ها سوق دادند

به گزارش پایگاه خبری ذاکرنیوز،حسن عربی؛ جرقه اصلی این اغتشاشات در هفته اول مهر ماه توسط حدود ۴۰ نفر از سلبریتی ها و چهره‌های شناخته‌شده انجام گرفت که به دلیل فقدان قدرت تحلیل و پیش‌بینی پیامدهای ویرانگر کلیپ ها و بیانیه‌ها شان به بهانه اعتراض به مرگ مشکوک یک دختر عده‌ای از نوجوانان و جوانان خام و احیاناً ناراضی را علیه نظام اسلامی به خیابان‌ها سوق دادند

 این معدود افراد چه از جامعه هنرمندان یا ورزشکاران یا روحانیت فرقی نمی‌کند دوچهره گان هستند که با سوء استفاده از جایگاه صنفی و شهرت اجتماعی‌شان نسنجیده بیانیه و پیام می‌دادند که میوه‌ی تلخ آن اغتشاشات گسترده و تخریب‌ها و آتش‌سوزی‌ها و کشتار افراد در چند شهر و از شسته شدن مرزهای امنیت و ایجاد رخنه برای نفوذ دشمنان اصل انقلاب و اسلام و کشتار گسترده در شیراز و زاهدان و کردستان شد اگر این ۴۰ نفر این بیانیه‌ها را نمی‌دادند آیا این‌همه کشتار و ویرانی و ناامنی در کشور پیش می‌آمد؟

 اگر قبول کنیم که بدون این بیانیه‌ها و کلیپ ها این‌همه ویرانی‌ها واقع نمی‌شد معنایش آنست که مسبب اصلی همه حوادث ناگوار و ویرانگر همین ۴۰ نفر آدم‌های به‌ظاهر محترم و مؤدب است و خون تمامی کشته‌ها اعم از شهدا یا اغتشاشگران کشته‌شده و همه خرابی‌های اقتصادی و ناامنی‌ها به گردن همین افراد است، اینان مجرمان اصلی‌اند و باید محاکمه و مجازات گردند.

  قوه قضاییه نباید ساده‌اندیشانه فقط به مجازات مباشرین ضرب و قتل و تخریب بسنده کند و طلاب حوزه‌های علمیه خیلی انتظاری از سلبریتی های غیر روحانی ندارند زیرا که آنان نه ادعای علم و دانش دارند و نه ادعای دیانت و معنویت! اما شگفتا ۲۵ نفر از کسانی که ردای مقدس رسول‌الله ص را بر دوش افکنده و داعیه دیانت و دانش و عقل سیاسی دارند چگونه احتمال نداده‌اند که آن بیانیه‌های نیش‌دار شان ممکن است طیف وسیعی از نسل نوجوان و جوان را به آتش اغتشاش بکشاند و به ریختن خون ده‌ها مسلمان منجر گردد !!
 آیا این ۲۵ طلبه‌ای که این خبط بزرگ را انجام دادند از ملت مؤمن و انقلابی و شهید داده ایران خجالت نمی‌کشند؟ پاسخ این خون‌ها را در محکمه عدل الهی چگونه خواهند داد؟

 اگر این افراد که هنوز نمی‌خواهیم اسامیشان را در مرحله اول اعلام کنیم و جامعه برخی از آن‌ها را می‌شناسند یا به ‌زودی توبه کنند و با شجاعت به اشتباه خود صریحا اعتراف کرده و به شبهه زدایی از ذهن جامعه بپردازند امید بخشش الهی را خواهند داشت.

 اما اگر مهر سکوت بر لب بزنند که نشان از اصرار آن‌ها بر خیانت گذشتش آن‌ها باشد بدانند که نیروهای انقلابی به افشاگری کامل آن‌ها خواهند پرداخت و خداوند مجازات سختی را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

 جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار