کد خبر ۴۷۵۶۸۴ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۰

اینفو گرافیک+تاریخچه نرم افزار CRM

به گزارش سرویس فضای مجازی ذاکرنیوز، امروزه توسعه دهندگان CRM در تلاشند تا بر روی محصولات قابل سفارشی سازی و منعطف متمرکز شوند و با تحلیل داده ها در راستای خرد سازمانی مشتری محور ، گام بردارند .

 

اکثر نرم افزار های CRM  می توانند برای یکپارچه سازی راه های ارتباطی پلتفرم های مدیریت تماس  ، برنامه های ایجاد سرنخ و حتی بازار یابی مورد استفاده قرارگیرند . بنابراین بدیهی است که سیستم های نرم افزاری CRM  در بیش از دو دهه عمر خود دچار تغییرات قابل ملاحظه ای شده باشند .

 

سامانه پیامک : 30008830303000پست الکترونیک: info@zakernews.ir
اخبار مرتبط :